1 Reply Latest reply on Jan 13, 2015 5:52 AM by Peter Krutý

Ayuda en WEB HELP DESK enlazar con NPM y DAMEWARE

secoya007

Ayuda por favor, nesecito enlazar WEB HELP DESK con NPM y DAMEWARE, no he podido realizar la conexion ,los manuales de PDF no ayudan mucho, espero me puedan pasar algun video donde me pueda ayudar para cualquiera de los dos temas que tengo, tambien desearia saber como hacer que el WEB HELP DESK se conecte con los clientes ya que solo puedo trabajarlo en mi propia PC.

• Re: Ayuda en WEB HELP DESK enlazar con NPM y DAMEWARE
          Peter Krutý

I used Google Translate to get this:

Help please nesecito link WEB HELP DESK with NPM and DameWare, I could not make the connection, manuals PDF not help much, hope I can spend some video where I can help for any of the two issues I have, also like know how to make the WEB HELP DESK connect with customers as only I can work it into my own PC.

secoya007, I would recommend to translate your questions to English, that way you are more likely to get valuable replies from many smart folks here. Also I would like to know more on what kind of link you are looking for. Do you want to sync. assets from NPM into WHD and/or do you want automatically create tickets from NPM alerts in WHD?

Dameware integration is very easy, you just need to enable it in Setup -> Assets -> Options -> DameWare Integration Links Enabled. And you will see new icon next to your assets, which will start MRC for a remote session.

Translated using Google Translate:

Yo recomendaría a traducir sus preguntas a Inglés, de esa manera usted tiene más probabilidades de obtener respuestas valiosas de muchas personas inteligentes aquí. También me gustaría saber más sobre qué tipo de vínculo que busca. ¿Quieres sincronizar. los activos de la NGP en WHD y / o quieres crear automáticamente entradas de NPM alerta en WHD?

Integración Dameware es muy fácil, sólo tienes que activarlo en Configuración -> Activos -> Opciones -> DameWare Integración Enlaces Activado. Y verás nuevo icono al lado de sus activos, que comenzará MRC para una sesión remota.