1 Reply Latest reply on Jul 5, 2019 10:07 AM by sreinhardt

ARM Newsletter Reports??

allmecht

Hallo!

gerade ist der Newsletter eingetrudelt. Die Reports für ARM finde ich schon interessant. Nur wo finde ich die? Ich finde keinen AD Permissions Report und in der Konfig GUI gabs noch nie Reporte. Gibt's eine aktuellere Version als 9.2.619.1?

https://try.solarwinds.com/reports-run-with-arm?CMP=EMC-DCE-SWI-SW_DA_X_CS_X_CE_GR_CUSNLT_MKO-X-20190704B_A_OF3_X_VidNo_X-X&mkt_tok=eyJpIjoiWWpVeU16SXlaVGRsTmpCaCIsInQiOiJoSnlxMndZcXlnTXJ2MWpwdEs5SFI4TnJrTnVnT3V3NUFEbVdaZ1FkRHZRWnJyWUJRSFNadEtlcXE1UktLV1ZvaTdjV29mM2F2cXgrUmZGUFkrV0FHbTlzUHROeExUN09VRENXdTRNa2F1MTQ1U3ByZXdoQzZhSm5helFDcW5GVCJ9

MfG

Marcus Deubel

• Re: ARM Newsletter Reports??
          sreinhardt

Hallo Herr Deubel,

der Newsletter ist wirklich irreführend - wir kümmern uns um eine Korrektur. Bis dahin hier mein Korrekturvorschlag, denke dann wird für den geübten ARM-Nutzer erkenntlicher was gemeint war.

Permissions Report

The permissions report ‘Who has access where?’ can help you prevent unauthorized access to data and optimize security-relevant processes within your company. To access this report:

1. Log in to the ARM Rich Client and select the report

2. Enter a title for the report

3. Define the range of the report and the desired report settings

4. Start the report

Compliance Reports

ARM can help you demonstrate compliance with GDPR, PCI DSS, and HIPAA. Auditors often ask for evidence that secure user provisioning procedures are in place. Monitoring reports are designed to help. To create customized monitoring reports with ARM:

1. Log in to the Configuration Client

2. Enter the Scan section

3. Add and configure Loggas for the technology to be monitored

4. Define the monitoring reports you want to make available through ARM

Entschuldigen Sie bitte die Umstände!

MfG

S. Reinhardt